Basso Palta II
Kita sienos pusė
Įrodymas, kad nuotykis gali būti konkurencingas, kad našumas nereikalauja varžybų numerio, kad tyrinėti geriau su adrenalinu ir greičiu... - tai „Palta“.
Kiti stebi, mes patiriame: Kiti mėgaujasi gravel, mes - Palta
Kol kiti bandė apibrėžti gravel, mes žymėjome savo kelią.
Kiti bandė vadovautis apibrėžimu, kurio nebuvo, mes sukūrėme tokį, kuris atitiktų mūsų DNR.
Geometrija
Buvo padaryti nedideli itin universalios „Palta“ geometrijos pakeitimai.
Nuožulnumas
Padidinta nuolydžio vertė, kad sėdynės balnakotis būtų labiau prieinamas ir lankstesnis, o tai padidintų komfortą.
"Headtube"
Aukštesnis "headtube", kad būtų mažiau tarpiklių ir daugiau komforto. Tačiau nepamiršome ir lenktynininkų... Lenktynininkai turės galimybę tvirtinti vairo iškyšą lygiai su "headtube", kad būtų mažesnis "stack".
Dizainas
Unikali patobulintos šakės atramų geometrija užtikrina tiek tikslesnį valdymą, tiek geresnį vibracijų slopinimą, taip pagerindama važiavimo kokybę.
Šakė
The unique geometry of the advanced fork stays confer both a more precise handling as well as vibration dampening to the ride quality.
Oro srautas
Didesnis tarpas tarp padangos ir šakės užtikrina geresnį oro srautą ir didesnį maksimalų padangos plotį.
Rėmo ypatybės
Maksimalus padangos plotis
Maksimalus padangos plotis tarp padangų iki 45 mm padangų su 700 c ratlankiais. PASTABA: Nurodytas maksimalus padangos plotis garantuojamas su gravel komplektais. Kelio dviračių komplektai atitinka gamintojo siūlomą maksimalų plotį.
Krepšiai ir gertuvės
Viršutinio vamzdžio paslėpti varžtai, kad tilptų suderinami krepšiai. 3 skirtingos gertuvių laikiklio padėtys: 2 ant apatinio vamzdžio ir 1 ant sėdynės vamzdžio.
Apsauga ir suderinamumas
Ant apatinio vamzdžio taip pat yra plastikinė apsauga, kurią galima pritvirtinti važiuojant nelygiu žvyrkeliu. „Palta“ suderinama su 2x ir 1x elektroniniais ir mechaniniais grupiniais komplektais tiek žvyrkeliuose, tiek keliuose (iki 52-36 dantračių).
3B Clamp sistema Gen 2
Visiškai paslėptas tvirtinimo sprendimas, nematomas ant rėmo, kuriame susipina technologinės ir estetinės naujovės.
Rezultatas - lengva, nematoma ir tvirta integruota sistema su trimis varžtais, kuri buvo papildomai įgyvendinta vulkanizuojant plieninę plokštelę. Šis Basso sprendimas suteikia 3B sistemai antivibracinę funkciją, kuri pagerina važiavimo patirtį, padidindama komfortą važiuojant nelygiu paviršiumi.
„Basso Explorer Thru Axle“ rinkinys
„Basso Explorer thru axle“ komplektą sudaro priekinė ir galinė ašys su integruotais specialiais dviračių įrankiais. Tokiu būdu su savimi visada turėsite reikiamus įrankius, kad galėtumėte važiuoti bet kokioje situacijoje.
Vairo "Cockpit"
Suderinamumas
Integravimo sistema „Paradigma“ gimė iš noro sukurti sprendimą, leidžiantį visiškai integruoti trosus, suderinamus su visų tipų diskinių stabdžių grupių komplektais, 1x ir 2x, elektroniniais ir mechaniniais.
Valdymas
Dėl daugybės troso pravedimo mažoje erdvėje dažnai sulėtėja greitis ir sunkiai valdomas vairas. Basso, naudodamas šią sistemą, gali integruoti mechanines troselių grupes su priekiniu bėgių perjungikliu, išlaikydamas maksimalų vairo lengvumą, kad būtų užtikrintas tikslus valdymas.
Praktiškumas
Paradigma vairo iškyšą lieka be trosų, todėl ją galima bet kada nuimti neatjungiant laidų. Tai palengvina dviračio priežiūrą, gabenimą kelioniniuose krepšiuose ir sudaro galimybę keisti vairo iškyšos ilgį.
Dėl skirtingų kompiuterių monitorių, telefonų ir planšetinių kompiuterių ekranų raiškos nustatymų gaminio spalva ar atspalvis skirtinguose įrenginiuose gali skirtis nuo nuotraukoje matomos gaminio spalvos ar atspalvio, t. y. gaminio spalva ar atspalvis gali nesutapti su tikrovėje matoma gaminio spalva ar atspalviu.