Dvi populiarios dviračių sporto rūšys - važinėjimas kalnų dviračiais ir važinėjimas keliais. Kas atsitinka, kai juos abu sujungiate? Ar apskritai įmanoma sukurti dviratį, kuris puikiai veiktų ir bekelėje, ir ant asfalto? Beveik neribotos galimybės, kurias siūlo žvyrinis dviratis, sužavėjo daugelio vaizduotę. Važiuodami žvyriniu dviračiu galite laisvai rinktis maršrutą - ar važiuosite asfaltu, ar miško keliais, uždarytais eismui, ar žvyrkeliais, ar žemės ūkio paskirties žvyrkeliais. Kad ir kur važiuotumėte, "Esker" bus jūsų nuotykių partneris!
Šių metų "Kross" žvyrkelių asortimente "Esker 8.0" yra naujas modelis, skirtas į našumą orientuotam, aukštųjų technologijų dviratininkui. Dizaineriai galvojo apie žvyro lenktynes, o aukščiausio modelio "Esker" užduotis - skatinti gerus rezultatus. Dėl techniškai pažangaus anglies kompozito rėmo ir geriausios "Shimano GRX" įrangos šis modelis gali laimėti net tarptautines varžybas. Keletas Cross Cycling Team dviratininkų, tarp jų Maja Włoszczowska, mėgsta jį naudoti ir lenktynėms, ir treniruotėms.
Dviratis "Esker 8.0" pagamintas ant anglies kompozito rėmo, kuriam galima suteikti stebuklingų savybių. Jis lengvas ir kartu stabilus, didinantis efektyvumą ir komfortą. Tuo tikslu kūrėjai naudojo skirtingų tipų anglies pluoštus ir audinius, taip darydami įtaką konstrukcijos savybėms. Ratuose naudojamas modernus stabdžių ašies tvirtinimas, o hidraulinių stabdžių korpusai yra "Post Mount". Grandininės šakės yra asimetriškos, o tai padeda naudoti kuo įvairesnes bekelės padangas. Paminėkime, kad aukščiausios klasės "Esker" rėmuose naudojama speciali rėmo geometrija, kuri yra kuo artimesnė kelių ir dviračių kroso dviračių judriam valdymui, taip pat užtikrina gerą stabilumą sudėtingoje vietovėje, stačiose ir greitose įkalnėse. Svorio centras yra idealiai išdėstytas, todėl užtikrina papildomą kontrolę.
Esker 8.0 komplektacija taip pat yra daug ko verta! Pavarų dėžė ir pavaros sistema parinkta iš "Shimano GRX" serijos. Kodėl į aukščiausiąjį modelį įtrauktos GRX, o ne aukščiausios klasės kelių dalys? Esminė kelių komplektų problema yra ta, kad kompaktiškos pavarų dėžės didesnis krumpliaratis (50T) praktiškai netinkamas naudoti bekelėje. Naudojant žvyrkeliuose, reikalinga vienpakopė pavarų dėžė, o ne dvi, kaip greitkeliuose. Kita problema - pavarų dėžės grandinės linija. EZ pateikia MTB dviračiams skirtą grandinės liniją, jei galinis ratas yra su 142 mm stabdymo ašimi, tačiau iš tikrųjų reikia kelių transporto priemonės. Galiausiai, dėl vienpakopės pavaros sistemos reikia galinės eilės su didesniu pavarų diapazonu ir pavarų dėžės.
Gera žinia ta, kad "Shimano" išsprendė visas šias problemas, ir 2x11 laipsniškas GRX komplektas atitinka visus žvyriniams dviračiams keliamus reikalavimus. Žinoma, GRX komplekte siūlomi hidrauliniai diskai, kurie pasižymi nuostabia moduliacija ir patikimumu: dar niekada stabdymas su kelių vairu nebuvo toks saugus kaip su "Shimano" žvyrkeliui skirtu komplektu. Kross kūrėjai netaupė ir ratų komplektui: Esker 8.0 Vision komplektuojamas su FSA Team ir aukščiausios klasės Schwalbe G-One padangomis. Galbūt jau nekalbant apie tokius priedus, kaip anglies sėdynės statramstis ar aukštos kokybės FSA gravel vairo sekcija. Jums pasisekė, kad šiuo puikiu "Kross" žvyro dviračiu galėsite važinėti keliais ir takais!