KROSS ESKER 6.0
Kalnų ir kelių dviračiai yra dvi populiariausios dviračių kategorijos. O kaip dėl šių dviejų segmentų derinio? Neįmanoma? Ir vis dėlto! Žvyrkelis užkariauja vis daugiau įvairių dviratininkų širdžių. Todėl atsiverkite naujovėms ir leiskite joms pavogti jūsų širdis. Garantuojame, kad "Kross Esker 6.0" yra dviratis, kuris pavogs ne tik jūsų širdį. Tai dviratis, kuris atvers jums visiškai naują pasaulį.
2024 m. KROSS Esker 6.0 yra tęsinys minčių, kuriomis vadovavomės kurdami ankstesnius šio kultinio žvyrkelio modelio modelius. Tai nauji, patvaresni dažai ir tas pats gerai apgalvotas diskas. Taip pat patobulinome daugybę mažų, nematomų detalių, kurios pagerins jūsų komfortą važiuojant bet kokiu paviršiumi. Esame tikri, kad naujoji šio dviračio versija bus tokia pat, jei ne dar įdomesnė, nei ankstesniais metais.
Žvyras naujoje versijoje - GEN2
Pirmosios kartos "Esker" užkariavo tiek patyrusių Gravel dviratininkų, tiek pradedančiųjų, ieškančių universalaus ir patikimo kompaniono naujoms trasoms ir nuotykiams tyrinėti, simpatijas. Kartelė buvo aukštai iškelta.
Naujasis antros kartos "Esker GEN2" yra unikalus pasirinkimas visiems, kurie nori maksimaliai išnaudoti žvyrkelius ir mėgautis važiavimu įvairiomis, net pačiomis sudėtingiausiomis vietovėmis.
Naujasis GEN2 aliuminio rėmas turi platų tvirtinimo angų pasirinkimą rankinėms, bagažo laikikliams, purvasaugiams, butelių dėklams. Taip pat yra speciali vieta, skirta kojelei tvirtinti. Lengva ir standi "Kross" sukurta anglies šakė turi vidinį stabdžių žarnos pravedimą ir gali būti keičiama su 30 mm eigos žvyro amortizatoriais. Svorio centro sumažinimas ir ratų bazės padidinimas teigiamai veikia dviračio valdymą tiek su bagažu, tiek be jo.
Naujasis GEN2 rėmas taip pat pasižymi mažesniu statramsčio aukščiu, todėl dviratis tampa paklusnesnis didesnei Gravel vairuotojų grupei.
Pritaikytas jūsų bekelės poreikiams
Dviratyje "Kross Esker 6.0" naudojome 2x11 pavarą, kurios pagrindas - klasikinė įranga - SHIMANO GRX. Hidrauliniai diskiniai stabdžiai taip pat yra nedidelis meno kūrinys, atsiradęs Tekančios saulės šalyje. Tačiau, skirtingai nei sakuros, japoniškos vyšnios, Kross Esker 6.0 pražysta ne tik per kelis mėnesius, o po kelių akimirkų jos gyvybė neišblėsta. Kai ant jos užlipsite, norėsite, kad ta akimirka tęstųsi amžinai.
DT Swiss ratlankiai buvo pagrindas, ant kurio kūrėme savo ratus. Ant jų sumontavome patikrintas ir daugelio žvyro mėgėjų pamėgtas 45 milimetrų pločio "WTB Riddler" padangas.
Technologijos pramogoms toli nuo civilizacijos
Kross Esker 6.0 rėmas pagamintas iš aliuminio. Šis lydinys dėl terminio apdorojimo pasižymi dideliu standumu ir atsparumu perkrovoms. O svarbiausia - mažu svoriu. Be to, ir galiniame trikampyje, ir anglies šakėje sumontuotos standžios ašys. Priekinėje šakėje sukūrėme papildomą vietą, skirtą, pavyzdžiui, nedidelėms daiktadėžėms pritvirtinti.
Projektuodami rėmą nusprendėme jame įrengti vidinį laidų pravedimą. Dėl to dviratis atrodo estetiškai ir tvarkingai, todėl daugeliui žmonių jis yra puiki priemonė važinėti į darbą ir atgal. Ši troso pravedimo sistema taip pat leido mums sumažinti troso nutrūkimo riziką važiuojant bekele.
Dėl skirtingų kompiuterių monitorių ir telefonų, planšetinių kompiuterių ekranų skirtingos raiškos nustatymų skirtinguose įrenginiuose gaminio spalva ar atspalvis gali skirtis nuo matomo nuotraukoje, t. y. gali neatitikti gaminio spalvos ar atspalvio tikrovėje.