KROSS Esker 2.0 bro-bei gravel bike (28")
Kross gravel dviračiai yra universalūs dviračiai, skirti įveikti tiek asfalto kelius, tiek sudėtingesnes bekelės dangas. Dėl specialiai suprojektuotų rėmų "Kross" žvyro dviračiai suderina važiavimo ilgesniais maršrutais patogumą su galimybe tyrinėti mažiau asfaltuotus kelius, suteikdami dviratininkams išskirtinę laisvę ir prisitaikymą prie įvairių sąlygų.
KROSS ESKER 2.0
Kartais norisi nukrypti nuo pramintų takų ir nuvažiuoti į neištyrinėtas šalies vietas. Norite įveikti žvyrkelius, kirsti miško upes, esate pasirengę nuotykiams? Mūsų KROSS Esker 2.0 buvo sukurtas būtent šiam tikslui. Tai dviratis visiems, kurie ieško naujų kelių ten, kur jų nėra. Bėgantiems nuo civilizacijos ir norintiems praleisti naktį Mozūrų pievose, žiūrint į žvaigždes.
Naujas žvyrkelis - GEN2
Pirmosios kartos "Esker" pelnė pripažinimą tiek tarp patyrusių žvyrkelių vairuotojų, tiek tarp pradedančiųjų dviratininkų, kurie ieško universalaus ir patikimo kompaniono naujiems maršrutams tyrinėti ir nuotykiams patirti. Laipsnis buvo aukštai iškeltas.
Naujasis antrosios kartos "Esker" - GEN2 - yra unikalus pasirinkimas visiems, kurie nori išnaudoti visas žvyrkelių galimybes ir patirti tikrą džiaugsmą važiuodami įvairiomis, net pačiomis sudėtingiausiomis vietovėmis. Daugiau apie " Gen2" rėmo privalumus skaitykite mūsų tinklaraštyje.
Naujasis aliumininis GEN2 rėmas turi platų tvirtinimo angų rinkinį krepšiams, bagažinėms, purvasaugiams ir vandens butelių narveliams. Taip pat yra speciali vieta atramai tvirtinti. Lengva ir standi "Kross" sukurta anglies šakė turi vidinį stabdžių troso pravedimą ir gali būti keičiama su žvyro amortizatoriais, kurių eiga 30 mm.
Svorio centro sumažinimas ir ratų bazės padidinimas teigiamai veikia dviračio valdymą tiek su bagažu, tiek be jo. Naujasis GEN2 rėmas taip pat pasižymi mažesniu stovėjimo aukščiu, todėl dviratis tampa patogesnis didesniam žvyrkelių mėgėjų būriui.
Aukštos klasės įranga
KROSS Esker 2.0 įrengta "Microshift" įranga, kuri puikiai tinka ir ant asfalto, ir bekelėje. Naudota patikrinta 1x10 pavaros sistema, kuri leis patogiai važiuoti bet kokiomis sąlygomis. 11-48 diapazono kasetė leis greitai važiuoti lygiu paviršiumi ir lengvai įveikti stačias įkalnes.
Kad stabdymas visada būtų nuspėjamas, nepriklausomai nuo oro sąlygų ar kelio būklės, sumontuoti mechaniniai diskiniai stabdžiai. Jie užtikrina daug didesnę stabdymo galią nei klasikiniai V formos stabdžiai. O dėl mechaninių stabdžių suportų - be gedimų ir lengvai prižiūrimi net ir kelionės dviračiu metu.
Technologijos, užtikrinančios malonumą toli nuo civilizacijos
KROSS Esker 2.0 rėmas pagamintas iš 6061 aliuminio. Dėl šio specialaus aliuminio lydinio dviratis yra standus ir atsparus lūžiams. Kartu tai palyginti lengva medžiaga, kuri savo savybėmis gali nustebinti daugelį dviratininkų. Rėmas padengtas milteliniu būdu, o tai reiškia dažų patvarumą ir atsparumą mechaniniams pažeidimams.
Projektuodami rėmą nusprendėme įrengti vidinį laidų pravedimą, dėl kurio dviratis atrodo estetiškai ir tvarkingai. Ši troso pravedimo sistema taip pat leido mums sumažinti troso nutrūkimo riziką važiuojant sudėtinga vietove.
Siekiant užtikrinti geriausią važiavimo patirtį, KROSS Esker 2.0 įrengtos 42 mm pločio WTB padangos, kurios puikiai tinka bet kokioms sąlygoms. Be to, yra "Sele Royale" balnelis, skirtas žvyriniams dviračiams, ir "Fizik" apavas, užtikrinantis važiavimo komfortą net ir sudėtingesnėse trasose.
Dėl skirtingų kompiuterių monitorių ir telefonų bei planšetinių kompiuterių ekranų skirtingos raiškos nustatymų skirtinguose įrenginiuose gaminio spalva ar atspalvis gali skirtis nuo parodyto nuotraukoje, t. y. gali nesutapti su gaminio spalva ar atspalviu tikrovėje.