- -13,98 €

Visada išsiskyrėme iš minios ir kūrėme visiškai unikalius dviračius - tiek savo išvaizda, tiek, dar svarbiau, savo veikimu. Mūsų vyriausieji dizaineriai nuolat diskutuoja apie formos viršenybę prieš funkciją, ir mes tikime, kad DOGMA F yra puikus šių dviejų dalykų derinys.
DOGMA evoliucionuoja, keičia savo odą, kad dar kartą jus nustebintų. Šį naują anglies pluošto sluoksnį išbandėme mūsų „X-Light“ modeliuose ir „Ineos Grenadiers“ komandos dviračiuose. Šis naujasis pluoštas pasižymi išskirtiniu tempimo moduliu, kuris leido mums pasiekti kitą "lateral stiffness" charakteristikų lygį naujausios kartos DOGMA F.
"Down tube" buvo visiškai pertvarkytas, kad būtų sumažintas jo storis ir taip pagerintos priekinės rėmo dalies aerodinaminės savybės bei sumažintas aerodinaminis pasipriešinimas.
Naujasis DOGMA F „down tube“ pasuktas 3,5° kampu, kad būtų sukurta kilio forma, kuri 1,2 % pagerina aerodinamines savybes BB dalyje.
Mūsų unikali "head tube" "nosies" forma, pirmą kartą pristatyta 2014 m. DOGMA F8, vėl evoliucionuoja, 8 mm sumažindama nosies srities tūrį ir plotį, o jos dizainas yra labiau aptakus, kad pagerintų priekinę aerodinaminę skvarbą.
Kad sumažintume "head tube" plotį, turėjome suprojektuoti naujovišką elipsės formos "steering tube" ir visiškai naujus vairo kolonėlės guoliuos su diferencijuoto skersmens guoliais, platesniais apačioje ir siauresniais viršuje.
Naujos trumpesnės "thru axles". Dešinėje šakės pusėje esantis varžtas integruotas į anglies pluoštą ir panaikinta išorinė skylė. Tas pats buvo padaryta ir rėme, papildomai integruojant galinio bėgių perjungimo įtaiso išleidžiamąją angą. Šis sprendimas pagerina rėmo dizainą ir aerodinamines savybes.
Nauja plonesnė šakės konstrukcija pagerina aerodinamiką, jos 47 mm nuolydis, išbandyta atsižvelgiant į profesionalių dviratininkų atsiliepimus, siekiant pagerinti valdymą ir greitį nusileidimuose.
Mūsų "seatpost" spaustukas buvo sumažintas ir visiškai integruotas sėdynės vamzdį. Šis naujas sprendimas sumažina svorį, pagerina dizainą ir padidina sistemos švarą, nes sumažina dulkių ir prakaito patekimą į spaustuką.
Naujoji integruota „Talon Ultra Fast“ kokpito sistema yra lengvesnė ir aerodinamiškesnė.
Ji sukurta su natūraliai pasukta stabdžių ir pavarų svirtelių padėtimi, leidžiančia dviratininkui saugiai užimti dar aerodinamiškesnę važiavimo poziciją.
Dėl skirtingų kompiuterių monitorių, telefonų ir planšetinių kompiuterių ekranų raiškos nustatymų gaminio spalva ar atspalvis skirtinguose įrenginiuose gali skirtis nuo nuotraukoje matomos gaminio spalvos ar atspalvio, t. y. gaminio spalva ar atspalvis gali nesutapti su tikrovėje matoma gaminio spalva ar atspalviu.
check_circle
check_circle