SHIMANO ULTEGRA WH-R8170-C50-TL-R 11/12-speed CENTER LOCK disc brake Rear Wheel galinis ratas

Prekės kodas: EWHR8170C50LRED
Gamintojas: SHIMANO
718,00 €
close

Užklausa dėl prekės








* pažymėtus laukelius būtina užpildyti.


 
Paskutinė prekė

Likutis Pristatymas
Vilniaus parduotuvė 0-3 d.d.
Centrinis sandelys 1-5 d.d.
Tiekėjų sandėlys 10-20 d.d.

SHIMANO ULTEGRA WH-R8170-C50-TL-R 11/12-speed CENTER LOCK disc brake Rear Wheel galinis ratas 

Naujoji "Shimano Ultegra" ratų serija sukurta taip, kad būtų tvirti, lengvi ir aerodinamiški, o jų savybės būtų puikios bet kokiame kelyje.


Naujasis C50 yra visų galų meistras tarp naujųjų ULTEGRA R8170 ratų serijos ratų. Anglies pluošto Tubeless ratlankis turi 21 mm vidinį plotį, kuris puikiai dera su platesnėmis šiuolaikinėmis padangomis, o HYPERGLIDE kasetės korpusas suderinamas su 11 ir 12 pavarų kasetėmis.


Funkcijos

50 mm aukščio Carbon ratlankis
Vidinis ratlankio plotis: 21 mm
Bendras ratlankio profilis su R9200 DURA-ACE ratais
Geresnė aerodinamika


Specifikacijos

Pakuotės tipas Individuali pakuotė
Padangų tipas Tubeless 
Priekinis / galinis ratas Galinis
Galinės pavaros 12/11
Stipinai
Kiekis 24
Straight pull
Bladed
Butted
Skersmuo 2,0-1,6-2,0 mm
Ratlankis
TR Juosta Neįrengta
Aukštis 50 mm
Vidinis plotis 21 mm
Išorinis plotis 28 mm
Ratlankio medžiaga Anglies pluoštas
Padangos|Rekomenduojamas
dydis 25-622 - 32-622
Ratų dydis 622 x 21C (700C)
Stabdžių tipas CENTER LOCK diskiniai stabdžiai
Suderinamas 140 mm diskinių stabdžių rotorius
O.L.D. (mm) 142
Ašis 12 mm E-THRU
Spline tipas Hyperglide
Engagement
Pawl Ratchet
OPTBAL (2:1)
D2 ratlankis
Sandariklis
Stebulės kontaktas
FREEHUB korpuso kontaktas
Internal grease sleeve ✔
Suderinama stipinų apsauga CP-WR81A
Vidutinis svoris 872 g


Kita technologija

CENTER LOCK

CENTER LOCK sistema leidžia lengvai sumontuoti rotorių, naudojant dygliuotą tvirtinimą ir fiksavimo žiedą. Užrakto žiedo montavimo sistema sutrumpina bendrą darbo valandų skaičių, nes sutrumpėja tiek montavimo, tiek demontavimo laikas. Be to, saugus tvirtinimas naudojant dygliuotąjį laikiklį padidina tikslumą ir standumą, kartu pagerindamas stabdymo efektyvumą.

Privalumai ir savybės

Nedidelis svoris
Su centriniu užraktu suderinama stebulė turi tik dygliuotą tvirtinimą ir fiksavimo žiedą. Tai reiškia, kad stebulė ir rotorius yra lengvesni, palyginti su 6 varžtų tvirtinimo sistema.
Užrakto žiedo rotoriaus tvirtinimo sistema
Leidžia lengviau ir greičiau sumontuoti rotorių.
Lengva priežiūra
Saugus tvirtinimas naudojant šarnyrinį laikiklį
Pagerina stabdymo efektyvumą.

MediaSection_center-lock_Tech_Image_CenterRock_01_PC_v2.png

D2 RIM

Aerodinaminėms savybėms įtakos turi vėjo kryptis. Kurdami D2 ratlankį, SHIMANO inžinieriai atsižvelgė į priekinį ir šoninį vėją, siekdami pasiekti optimalų efektyvumą realiomis važiavimo sąlygomis. Išsamūs prototipų bandymai vėjo tunelyje ir kelyje įrodė, kad plačios formos ratlankis su giliu padangos dugnu geriausiai veikia įvairiomis sąlygomis. Esant nuo 0 iki 15 laipsnių posvyrio kampui, SHIMANO D2 ratlankio profilis oro pasipriešinimą sumažina geriau nei kiti aerodinaminės formos ratlankiai. Ši ratlankio konstrukcija taip pat padidina šoninį rato standumą ir užtikrina geresnį vertikalųjį paslankumą, kad kelyje būtų geriau valdomas, patogesnis ir ilgaamžiškesnis.

Aerodinamika

Palyginti su įprastiniu gaminiu C40-TL, C36-TL, kurio ratlankio aukštis yra maždaug toks pat, oro pasipriešinimas sumažintas visais posvyrio kampais. Taikant perskaičiavimo metodą, pagal kurį atsižvelgiama į realiomis važiavimo sąlygomis gaunamų vėjų kryptį*, pasipriešinimas sumažėjo maždaug 3 W.

* Apskaičiuota svertiniu vidurkiu įvertinus oro pasipriešinimo vertes, išmatuotas atliekant bandymus aerodinaminiame tunelyje, atsižvelgiant į važiavimo metu patiriamų vėjų krypties santykį. Vėjo krypties santykis nustatomas ultragarsiniu anemometru faktiškai matuojant vėjo kryptį, kurią važiuojantysis gauna važiuodamas maždaug 48 km/h greičiu aplinkoje, kurioje vėjo greitis yra 3-5 m/s.

MediaSection_d2_onceatspeed_graph01_PC_v1.png

OPTBAL

OPTBAL galinio rato stipinų sistemą sudaro 21 stipinas - 14 stipinų varančiojoje pusėje ir 7 stipinai ne varančiojoje pusėje. Šiuolaikinių ratų kasetės tarpai tarp ratų nesubalansuoja tradicinių 1:1 stipinų sistemų įtempimo. Šis nesubalansuotumas dar labiau sustiprėja naudojant 11 pavarų kasetę, todėl varančiosios pusės stipinai įtempiami beveik dvigubai daugiau. Paprastai didelio ir mažo įtempimo stipinai atitinkamai linkę lūžti ir atsilaisvinti stipinų antgaliai. Nesubalansuotas įtempimas turi įtakos ilgaamžiškumui ir tvirtumui. OPTBAL konstrukcija subalansuoja stipinų įtempimą, padidindama rato standumą ir tvirtumą, kad ratas būtų patvaresnis.

MediaSection_optbal_Tech_Image_Optbal_01_jp_PC_v1.jpg

E-THRU

Įrankių nereikalaujančio tipo per ašį einančių stipinų sistema optimizuoja standumą ir svorio balansą, be to, ją lengva valdyti naudojant patikimą vidinį kumštelinį mechanizmą. 15 mm skersinės ašies sistema yra 15 % standesnė sukant ir 25 % standesnė skersinio kirpimo atžvilgiu nei tradicinė 9 mm greito atlaisvinimo priekinės ašies sistema. Užtikrinamas didelis standumas išlaikant optimalų svorio balansą. E-THRU ašies stebulės sistema iki minimumo sumažina pakabos iškraipymus, išlaikydama lengvą svorį važiuojant staigiais posūkiais dideliu greičiu.

Privalumai ir savybės

15 mm E-Thru ašies sistema

Užtikrina ir sklandų sukimąsi, ir didelį standumą, kad dviratis būtų puikiai valdomas.

Beveik toks pat standumas kaip 20 mm sistemos

Lengvesnė už 20 mm ašies stebulę

E-THRU


Vartotojo vadovas

UM-0AN0A-ENG.web


Dėl skirtingų kompiuterių monitorių ir telefonų bei planšetinių kompiuterių ekranų skiriamosios gebos nustatymų gaminio spalva ar atspalvis skirtinguose įrenginiuose gali skirtis nuo nuotraukoje matomos gaminio spalvos ar atspalvio, t. y. gaminio spalva ar atspalvis gali būti kitoks nei tikrovėje.

  • Prekės ženklas
  • Nuoroda
    EWHR8170C50LRED
  • Prekyboje
    1 Vienetas
  • ean13
    4550170891510
Komentarai (0)
Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.
Įkeliama...