Basso Palta II MX25 Poseidon gravel dviračio surinkimo komplektas
Kita riba
Įrodymas, kad nuotykiai gali būti konkurencingi, kad norint pasiekti gerų rezultatų nebūtina turėti lenktynių numerį, kad tyrinėti geriau, kai yra adrenalino ir greičio... - tai "Palta".
Kiti stebi, mes patiriame: Kiti žvyruoja, mes - Palta
Kol kiti bandė apibrėžti žvyrą, mes žymėjome savo kelią.
Kiti bandė vadovautis neegzistuojančiu apibrėžimu, mes sukūrėme tokį, kuris atitiktų mūsų DNR:
#WeDoPalta
Geometrija
Atlikti nedideli itin universalios "Palta" geometrijos pakeitimai.
Nuolydis
Padidinta nuolydžio vertė, kad sėdynės atramos laikiklis labiau atsidurtų ant sėdynės ir būtų lankstesnis, o tai užtikrina didesnį komfortą.
Headtube
Aukštesnis headtube, kad būtų mažiau tarpinių ir daugiau komforto. Tačiau nepamiršome ir lenktynininkų... Lenktynininkai turės galimybę pritvirtinti vairo iškyšą lygiai su headtube esančiu vamzdžiu, kad būtų mažesnis stack. #SlamThatStem
Dizainas
"Palta II" dizainas sukurtas laikantis filosofijos, kad būtų išlaikytas itin ilgas pirmosios versijos teigiamų elementų sąrašas ir, jei įmanoma, patobulintas.
Šakė
Unikali patobulintos šakės atramų geometrija užtikrina tikslesnį valdymą ir slopina vibraciją, taip pat pagerina važiavimo kokybę.
Oro srautas
Didesnis tarpas tarp padangos ir šakės užtikrina geresnį oro srautą ir didesnį tarpą.
Rėmo savybės:
Padangų maksimalus plotis
Padangų tarpas iki 45 mm padangų su 700c ratlankiais. PASTABA: Nurodytas padangų plotis garantuojamas su Gravel grupėmis. Plento dviračių grupių komplektai atitinka gamintojo siūlomą padangos maksimalų plotį.
Viršutiniame vamzdyje paslėpti varžtai, kad būtų galima pritaikyti suderinamus krepšius.
3 skirtingos gertuvių laikiklių padėtys: 2 ant apatinio vamzdžio ir 1 ant sėdynės vamzdžio.
Ant apatinio vamzdžio taip pat yra plastikinė apsauga, kurią galima uždėti važiuojant žvyrkeliu.
"Palta" suderinama su 2x ir 1x elektroniniais ir mechaniniais Gravel ir plento grupėmis (iki 52-36T dantračiais).
3B Clamp System Gen 2
Visiškai paslėptas tvirtinimo sprendimas, nematomas ant rėmo, kuriame susipina technologinės ir estetinės naujovės.
Rezultatas - lengva, nematoma ir tvirta integruota sistema su trimis varžtais, kuri buvo papildomai įgyvendinta vulkanizuojant plieninę lentą. Šis Basso sprendimas suteikia 3B sistemai antivibracinę funkciją, kuri pagerina važiavimo patirtį, padidindama komfortą važiuojant nelygiu ir grublėtu paviršiumi.
Kokpitas
Integracijos sistema "Paradigma
"Basso" nieko nelaikome savaime suprantamu dalyku. Tikime iš pagrindų sukurta inžinerija, dėmesiu detalėms ir grožiui. Būtent toks požiūris ir tikėjimas paskatino mus sukurti naująją "Paradigma" integravimo sistemą: vairo iškyšą, tarpines ir vairo kolonėlę".
Alcide Basso
Valdymas
Dėl daugybės kabelių pravedimo mažoje erdvėje dažnai sulėtėja ir pasunkėja valdomumas. Naudodami šią sistemą "Basso" gali sujungti mechanines troselių grupes su priekiniu pavarų perjungėju, išlaikydamas maksimalų vairavimo lengvumą ir suteikdamas tikslų valdymą.
Praktiškumas
"Paradigma" vairo iškyša lieka be kabelių, todėl jį galima bet kada nuimti neatjungiant kabelių. Taip lengviau prižiūrėti dviratį, vežti jį kelioniniuose krepšiuose ir keisti vairo iškyšos ilgį.
Suderinamumas
"Paradigma" integravimo sistema atsirado iš noro sukurti sprendimą, kaip visiškai integruoti trosus, suderinamus su visų tipų diskinių stabdžių grupių komplektais - 1x ir 2x, elektroniniais ir mechaniniais.
Basso Carbon Gravel vairas
Ergonomika ir patogumas
Sukurta nuo pat pradžių, daugiausia dėmesio skiriant bekelės komfortui, todėl sumažinome vairo skerspjūvį ir integravome 4,5 mm storio juostą bei ištyrėme ergonomiką visose rankų padėtyse - nuo aukščiausios iki žemiausios.