KROSS TRANS 4.0
Kartais iš dviračio reikia kažko daugiau, šiuo atveju, mes jum siūlome KROSS Trans 4.0 dviratį. Tai puikus pasirinkimas visiems, kurie nenori būti ribojami pasirinkimo tarp dviračių takų ir asfaltuotos dangos miško kelionių metu. KROSS Trans 4.0 nuveš jus ten, kur kelių dviratis negali. Su juo taip pat bus lengviau važiuoti ten, kur kalnų dviračiui kiltų problemų.
Įranga, skirta važiuoti lengvu reljefu ir mieste
Sukūrėme "KROSS Trans 4.0", kad suteiktume jums malonumą kiekviename maršruto kilometre. Pasiteisinusi "Shimano" pavaros sistema su 21 pavara užtikrina patogų važiavimą bet kokioje vietovėje. Galinis "Acera" grupės bėgių perjungiklis yra patvarios ir patikrintos konstrukcijos, užtikrinantis sklandų ir operatyvų perjungimą nepriklausomai nuo trasos sąlygų.
Siekiant užtikrinti patikimą stabdymą bet kokiomis sąlygomis, sumontuoti "Shimano" hidrauliniai diskiniai stabdžiai. Jie užtikrina daug didesnę stabdymo galią nei klasikiniai V-brake stabdžiai. Taip pat daug didesnė ir tikslesnė stabdymo jėgos moduliacija nei mechaninių diskinių stabdžių.
Idealiai tinka kasdieniam naudojimui
Su dviračiu integruotas apšvietimas padės lengviau važiuoti sutemus, o aukštos kokybės "Selle Royal" balnelis džiugins patogumu, kurį suteiks ilgų kelionių metu. Be to, balnelis uždėtas ant amortizuojančios sėdynės atramos, kuri pašalina vibraciją, atsirandančią važiuojant nelygiu paviršiumi.
Trekingo dviračiui negalėjo trūkti tvirto ir stabilaus laikiklio. Juo galėsite vežtis reikiamą įrangą, be to, nebus problema ant jo pritvirtinti papildomas bagažines. Taip pat pridedama pilnų sparnų sistema, kuri puikiai apsaugo nuo purvo.
Technologijos, padedančios jums keliauti dviračiu
KROSS Trans 4.0 rėmas pagamintas iš 6061 aliuminio. Dėl šio specialaus aliuminio lydinio dviratis yra standus ir atsparus lūžiams. Kartu tai palyginti lengva medžiaga, kuri savo savybėmis gali nustebinti ne vieną dviratininką. Rėmas padengtas milteliniu būdu, o tai reiškia dažų ilgaamžiškumą ir atsparumą mechaniniams pažeidimams.
Projektuodami rėmą nusprendėme jame įrengti vidinį trosų pravedimą. Dėl to, dviratis atrodyto estetiškai ir tvarkingai, todėl daugeliui žmonių jis puikiai tinka važinėti į darbą ir atgal. Ši trosų pravedimo sistema taip pat leido mums sumažinti jų nutrūkimo riziką važiuojant bekele.
SR "Suntour" pakabos šakė su 63 mm eiga leis lengvai pasiekti kelionės tikslą nesijaudinant dėl bortelių ar grindinio akmenų. Kita vertus, miške bus galima važiuoti nesijaudinant dėl akmenų ar šaknų.